سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام در بازی استراتژیک عصر پادشاهان
 
قالب وبلاگ
بازی عصرپادشاهان

سلام دوستان

بعضی از بازیکنها این سوال براشون پیش اومده بود که میشه با اتحاد دیگه ای متحد شد. جواب اون این هست که تنها بصورت صوری چنین امکانی هست. به این صورت که موسس یکی از اتحادها در قسمت دیپلماسی اتحاد می تواند به اتحاد دیگری درخواست متحد شدن بدهد که در صورت تایید اتحاد دیگر ، با هم متحد خواهند شد.

البته این به آن معنا نیست که دو اتحاد امکان حمله به هم را ندارند.

برای سرگرمی + بازی جذاب عصرپادشاهان

آفرینآفرین

 


[ جمعه 91/11/27 ] [ 12:5 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

با فعال کردن مامور مالیات در قسمت قابلیت ویژه که هزینه آن 6 سکه می باشد، هر شب معادل یک ساعت از تولیدات منابع  کل دوستانی که شما به این بازی معرفی کرده اید و اسامی آنها را در قسمت کسب سکه رایگان مشاهده می کنید، به اکانت شما واریز می شود.پس قبلش باید دوستانتان را به بازی دعوت کرده باشید( با ارسال ایمیل و دادن لینک و قراردادن لینک در سایت و یا وبلاگ خود ).

عصر پادشاهان بازی آنلاین و پر هیجان


[ پنج شنبه 91/11/26 ] [ 11:41 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

بازیکنان بازی آنلاین عصر پادشاهان : بازیکن های کوچک تر با بازیکن های بزرگتر تو یک چهارم بازی نمی توانند دادو ستد داشته باشند .البته هم منابع و هم نیروهای متخصص.

باید جمعیتتان به 200 برسد که بتونین دادو ستد داشته باشید.

در ضمن اگر ایمیتان رو تو اکانت مرکزی تایید نکنید بازارتون فعال نمیشه.

بازی رایگان در کینگزارا(عصر پادشاهان)+ثبت نام


[ پنج شنبه 91/11/26 ] [ 8:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

اگر خواستید  موقعی شهر خودتون رو توی عصر پادشاهان پیدا کنید کافی هست که برید به قسمت نقشه و روی اون کلیک کنید. در قسمت پایین اون مختصات شما رو زده.این مختصات با توجه به 4 ناحیه مختصاتی هست. مثلا اگر موقعیت شما (-52   و  50 ) باشه یعنی اینکه x اون مثبته و y منفی هست. پس میشه در ناحیه 2  محور مختصاتی یعنی شما غربی.

امیدوارم لذت برده باشید از این نکته.


[ پنج شنبه 91/11/26 ] [ 6:42 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

نکته ای که هست بعضی دوستان میگن که ایمیلشون رو در اکانت مرکزی تایید کردند اما باز هم در بازار نمی تونند که منابع ارسال کنند و سیستم بهشون گیر میده.برای حل این مشکل اگر یک سار از سیستم لاگ اوت کنید و مجدد لاگین کنید مشکلتون حل میشه.

امیدوارم که نکته مفیدی بوده باشه.


[ پنج شنبه 91/11/26 ] [ 6:37 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

در بازی عصر پادشاهان در ابتدا به خاطر همراهی راهنمای بازی 15 سکه پاداش میگیرید پس بهتر است برای پیشرفت در کار از سکه ها برای فعال سازی این قابلیت ویژه استفاده کرده و قابلیت وژه ی ، (در صف ساخت قراردادن دو ساختمان در همه ی شهرها)را فعال کنید تا شهرتان هرچه زودتر سازماندهی شود تازه بعدش هم که مدتش به پایین رسید حسابتان را شارژ میکنید که نحوه ی شارژ حساب هم در بازی عصر پادشاهان گفته شده است .در ضمن 6 سکه برای یک هفته هزینه ی فعال سازی این قابلیت ویژه است.

موضوعات مرتبط:

نحوه ی شارژ حساب

ورود به بازی عصر پادشاهان


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 3:49 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

در لیست قابلیتهای ویژه ،قابلیتی وجو دارد که برای سرعت بخشیدن به آموزش سربازها می باشد .با پرداخت 5 سکه در هفته این قابلیت فعال می شود. خلاصه برای اینکه لشکری کوچک داشته باشین اما در مدتی کوتاه از این قابلیت استفاده کنید.

موضوعات مرتبط:

شارژ حساب در عصر پادشاهان

ورود به بازی عصر پادشاهان


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 12:38 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

توضیحات زیر رابخوانید مستقیما از عصرپادشاهان رسیده:

CDNکه مخفف عبارت Content delivery network به معنی شبکه ای از سرورها است که داده های استاتیک یک یا چند پروژه تحت وب به صورت توزیع شده در آنها نگهداری می شود. CDN باعث می شود سرعت بارگذاری داده های استاتیک بر روی کامپیوتر کاربران افزایش یابد.

در یک وب سایت و یا پروژه اینترنتی تمامی داده ها و فایل ها از روی یک سرور خوانده می شود و بعد فاصله کاربر تا سرور سنجیده نمی شود و به این دلیل هر چه فاصله کاربر تا سرور بیشتر باشد، latency بیشتری در دریافت اطلاعات بوجود می آید و دریافت اطلاعات کند تر انجام می شود.

از این جهت تکنولوژی CDN مطرح شده است.

وبلاگ رسمی عصر پادشاهان

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 11:38 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

بازی تراوین که ساخته ی یک شرکت آلمانی است و بازی عصر پادشاهان ایرانی.

حالا با خودت حتما میگی پس خارجیه بهتره؟!پس....نه عجله نکن هموطن

نه برادر lمن.نه خواهر من

برای اثبات حرفم اطلاعاتم رو براتون رو میکنم؛تو این بازی ها حرف سکه و خرج سکه و خرید سکه است پس خواسته باشی بازی انتخاب کنی ،خواسته باشی تراوین رو با عصرپادشاهان مقایسه کنی باید از لحاظ مالی مقایسشون کنین؛

یک کلام عصرپادشاهان برات ارزون تر تموم میشه

عصر پادشاهان پر هیجان تره

عصر پادشاهان باهات رو راست تره.حالا ببین واسه چی این حرف رو میزنم؛تراوین در ازای پرداخت 5000 تومان 30 سکه طلا به ما می‌دهد و عصر در ازای 3000 تومان 30 سکه. حالا می‌خواهیم بدانیم 30 سکه تراوین با ارزش‌تر است یا 30 سکه عصر.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 10:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

در بازی عصر پادشاهان که داستان نبردی پر هیجان ،بین لشکریان دلاور کینگزارا و اقوام اهریمنی (گینگیزها) می باشد از دو نوع گرافیک استفاده شده است که الان در حال حاضر سرور 10 با گرافیک قرون وسطی اروپا و سرور 11 عصر پادشاهان (کینگزارا)با گرافیک فلات ایران ارائه شده است .ظرفیت سرور 10 تمام شده و ثبت نام در عصر پادشاهان صورت نمیگیرد اما در سرور 11 عصر پادشاهان (کینگزارا)ثبت نام در جریان می باشد.در ضمن اگر در سرور 1 و سرور2 و سرور3وسرور4وسرور5و سرور6وسرور7وسرور8وسرور9وسرور10 قبلا ثبت نام کرده اید و بازی کرده اید مطئنا کمی بازی با یک گرافیک جدید در عصر پادشاهان برایتان سخت خواهد بود اما وقتی مدتی بگذرد مطمئن باشید شاید شما هم مثل من از گرافیک فلات ایران بیشتر خوشتون بیاد.پس ثبت نام در سرور11 عصرپادشاهان و تجربه هیجان را در این بازی فراموش نکنید.سرور11اکسپرس(کوتاه مدت100روزه)عصرپادشاهان


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 10:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 277615
Pingates